სამასწავლებლო

მზია ხუციშვილი

მზია ხუციშვილი

დაბადების თარიღი: 07.12.1959

დაბადების ადგილი: ქ. ბოლნისი

განათლება: თბილისის ს.ს. ორბელიანის სახ. სახელმწიფო პედაგოგიური ინსტიტუტი, დაწყებითი განათლების პედაგოგიკა და მეთოდიკა, დაწყებითი კლასების მასწავლებელი, მაგისტრი ან მასთან გათანაბრებული აკადემიური ხარისხი, 09/01/1990-06/27/1996

სტატუსი: უფროსი

საგანი: დაწყებითი კლასების მასწავლებელი

სამუშაო გამოცდილება: 

  • რატევანის საშუალო სკოლა, დაწყებითი კლასების პედაგოგი, 09/10/1989-09/10/1992;
  • ქ. ბოლნისის #1 საშუალო სკოლა, დაწყებითი კლასების პედაგოგი, 09/10/1992-08/05/2010;
  • საქართველოს საპატრიარქოს წმიდა იოანე ბოლნელის სახ. სკოლა, დაწყებითი კლასების პედაგოგი, 09/10/2010-09/14/2012;
  • სოფ. ჭაპალის საჯარო სკოლა, დაწყებითი კლასების პედაგოგი, 09/03/2012-09/01/2014;
  • სსიპ-სულხან-საბა ორბელიანის სახელობის ქალაქ ბოლნისის N1 საჯარო სკოლა, დაწყებითი კლასების პედაგოგი, 09/03/2014-დღემდე.

ტრენინგები და სერტიფიკატები:

  • საქართველოს პედაგოგთა კვალიპიკაციის ამაღლებისა და გადამზადების ცენტრალური ინსტიტუტი ,,პედაგოგიური თანამედროვე ტექნოლოგიები. 2005წ. 
  • OSGE   კომპიუტერული პროგრამები (windows,word,excell)  2006წ. 
  • მშვიდობის, დემოკრატიისა და განვითარების კავკასიური ინსტიტუტი ,,ვისწავლოთ კულტურული მრავალფეროვნების აღიარება.“ 2010წ.
  • კითხვის მეთოდური სტრატეგიები ,,აქტიური სწავლა და კრიტიკული აზროვნება“ 2011წ.
  • ს.ს.ი.პ. ,,მასწავლებელთა განვითარების ეროვნული ცენტრი“ 1:1 ელექტრონული სწავლება. 2012წ. 
  • საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების სამინისტრო  ,,პრაქტიკოსი მასწავლებლის სტასუსი“ 2015წ.
  • საქართველოს პედაგოგთა  და მეცნიერებათა თავისუფალი პროფკავშირი (ქ. ბოლნისის ცენტრი) პროფესიული უნარები, ბუნებისმცოდნეობა, ქართული ენა და ლიტერატურა,  მათემატიკა. 2015-2016  2017-2018 წ.წ.
  • საქართველოს საგანმანათლებლო დაწესებულებებში დასაქმებულთა პროფესიული განვითარების ცენტრი   ,,გაკვეთილის დაგეგმვა.“ 2016.
  • კონფლიქტებისა და მოლაპარაკებების საერთაშორისო  კვლევითი ცენტრი USAID ,,საინფორმაციო ტექნოლოგიების თანამედროვე კურსი. 2016წ. 
  • საქართველოს  დაწყებითი განათლების პროექტი USAID G PREID ,, ბიზნესის უნარ-ჩვევების“ პროგრამის თეორიული საფუძვლები. 2017წ.
  • საქართველოს  დაწყებითი განათლების პროექტი USAID G PREID დაწყებითი განათლება ქართული ენა ლიტერატურა,  მათემატიკა. 2017-2018წ.წ.
  • საქართველოს საგანმანათლებლო დაწესებულებებში დასაქმებულთა პროფესიული განვითარების ცენტრი  ,,მოსწავლის შეფასება“ 2017წ.
  • მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი ,, ონლაინ ინსტრუმენტების გამოყენება დაწყებთი საფეხურის ქართული ენისა და ლიტერატურის გაკვეთილზე.2018წ.
  • მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი ,,სკოლებში ბულინგის პრევენცია და ტოლერანტული კულტურის განვითარება. 2018წ.
  • მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი ,,მოდული1- მოსწავლეზე ორიენტირებული სასწავლო გარემოს მახასიათებლები“ 2019წ.
  • საქართველოს განათლების, მეცნიერების, კულტურისა და სპორტის სამინისტრო ,,ა.ა.ი.პ. ზურაბ ჟვანიას სახელმწიფო ადმინისტრირების სკოლა. ა) განმსაზღვრელი და განმავითარებელი შეფასება. ბ)ეფექტური უკუკავშირი. გ) განმავითარებელი შეფასების უკუკავშირი. 2019წ.
  • საქართველოს განათლების, მეცნიერების, კულტურისა და სპორტის სამინისტრო ,,ა.ა.ი.პ. ზურაბ ჟვანიას სახელმწიფო ადმინისტრირების სკოლა. ,,კომპიუტერული ტექნოლოგიების შემსჭავლელი საბაზისო პროგრამა. 2019წ.  
  • მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი ,,უფროსი მასწავლებლის სტასუსი. საგარეო საქმეთა სამინისტროსა და ევროკავშირის შესახებ საინფორმაციო ცენტრი  ,, ნატოს დღეები“ სემინარში მონაწილეობისათვის. 2019წ.
  • GDP ISGR ,, სამოქალაქო ჩართულობა, ადვოკატირება“. 17.04.2021წ.
  • ს.ს.ი.პ.მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი ,, დაწყებით საფეხურზე მათემატიკის სწავლების აქტუალური საკითხები. 07. 09. 2021წ.   
  • ს.ს.ი.პ.მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი ,, სწავლა-სწავლების თანამედროვე სტრატეგიების გამოყენება ჭადრაკის სწავლებისას დაწყებით საფეხურზე. 17.01.2022წ. 
  • ს.ს.ი.პ.მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი  კომბინირებული სწავლება დაწყებით საფეხურზე. ქართული ენა და ლიტერატურა, მათემატიკა, ბუნებისმცოდნეობა. 2022წ.